Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Παλαίμαχοι του Παμμηδεατικού

Ο συγχωριανός μου Δημήτριος Ρούμπος μου έστειλε τη φωτογραφία της παρούσας ανάρτησης για να την δημοσιεύσουμε εδώ. Είναι η ομάδα Παλαιμάχων του Παμμηδεατικού. Ο ίδιος μου αναφέρει χαρακτηριστικά: "Οι Παλαίμαχοι έχουν οργανώσει ομάδα που λαμβάνει μέρος σε τουρνουά που γίνονται συνήθως την άνοιξη και το καλοκαίρι. Η συμμετοχή είναι αρκετά μεγάλη. Θα κοιτάξω να σας στείλω και άλλο υλικό".

Στη συνέχεια ο αδελφός μου, Γιώργος Σαλαπάτας, προθυμοποιήθηκε να μου δώσει τα ονόματα των εικονιζομένων ποδοσφαιριστών. Αυτά έχουν ως εξής:

Όρθιοι (από αριστερά): Δημήτριος Ευσταθίου, Παναγιώτης Μερμίγκης, Σπύρος Μαστοράκος, Γιάννης Μανώλης, Δημήτρης Ρούμπος, Μηνάς Τόμπρας, Γιάννης Καλογερόπουλος, Γεώργιος Κολιατσόπουλος.
Καθιστοί (από αριστερά): Ντίνος Κυριάκου, Γιάννης Χρόνης, Δημήτρης Μαστοράκος, Λάμπρος Κυριάκου, Νίκος Παπαγεωργόπουλος, Ευάγγελος Θεοδοσίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: